2014-08-06

*Homemade life

Kurį laiką nieko nerašiau.

Regis, niekad nenustojau mėgti  gaminti ir kažką tikrai gaminau, bet kažkas buvo ne taip.


Visgi prasidėję mano nauji metai
viską sugrąžino atgal - grįžo tas lengvumas ir meilės jausmas. Vėl be galo noriu suktis virtuvėje, noriu kvepėti sviestu išsuktu su cukrumi, jautienos kepsniais, net blynais:)

Tarsi senoji Meringa buvo išvykusi ir sugrįžo namo, kur vėl  kepa šokoladinius pyragus, laisvu laiku žiūri filmus apie gastronomiją, pridegina paskutinę skardą sausainių, bando kažką naujo, perka skanėstų ingridientus į priekį ir kulinarinius žurnalus, kurių neperskaito, kartais persūdo maistą, ir visad mielai laukia svečių. Taip gera būti savimi!



O kam rašyti? Kodėl negalima tiesiog gaminti ir tuo džiaugtis?

Nežinau, bet man kartais tiesiog patinka rašyti ir dalintis.

Nenoriu apsimesti kažin kokia eksperte, o ir pseudo šefai, visi leidžiantys J.O. formato knygas, manęs nežavi. Turiu puikių draugų, kurių maistas šimtą kartų gardesnis, gražesnis, žinios gilesnės ir technikos profesionalesnės, bet net ir to nenoriu.


Aš iš to duonos nevalgau ir matyt nevalgysiu, bet galiu kepti naminę:)

Noriu namų, kur virtuvėje jauku ir šilta, kur gera ateiti draugams, kur prie arbatos bus sausainių, o prie vakarienės vyno ir pokalbių, kur išlieka senos ir kuriamos naujos tradicijos.

Noriu namuose pagaminto gyvenimo!  ir noriu juo dalintis.



***Homemade life yra iš  knygos pavogtas pavadinimas, o knyga labai simboliškai pakliuvo į mano rankas naujų metų proga ir ne tik tapo mano atradimu bet ir padėjo atrasti save iš naujo. Ačiū*






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą